da!
Alege UN SISTEM erp INTELIGENT!
Una din nenumaratele probleme cu care se confrunta companiile zi de zi este numarul mare de email-uri primite. Multe din acestea sunt neimportante, dar cateva dintre ele nu trebuie niciodata sa fie lasate deoparte. Cum poate un sistem ERP sa te ajute aici?
Cu soluții de tip ERP/CRM cum sunt cele create de SoftOne, găzduite in Cloud sau On Premise, ai posibilitatea sa transformi email-ul intr-un document operativ, la fel ca o comanda, factura sau un aviz.
Poti importa foarte usor emailurile primite de la partenerii tai, acestea marcand primul pas intr-un lant de evenimente in CRM. In baza unui astfel de email poti deschide o comanda de vanzare sau o cerere de service, dupa caz. Iata aici un exemplu care arata cum poti sa integrezi email-ul in mediul de lucru ERP.

Pot automatiza procesarea emailurilor?
Raspunsul este desigur, da. Cu ajutorul unui plugin construit special, care implementeaza un set de reguli bine definite, se pot citi mail-urile de pe un anumit cont, si – in functie de adresa expeditorului se pot lua diferite decizii, cum ar fi:
+ daca emailul provine de la o adresa necunoscuta, nu se proceseaza
+ daca adresa de email este a unui curier care trimite desfasuratorul de rambursuri, se deschide email-ul, se citeste fisierul excel atasat si se introduce automat desgfasuratorul rambursurilor, identificand inclusiv clientul paltitor
+ daca in subiect se regaseste un anumit cuvand cheie (de ex “problema”), se identifica clientul dupa adresa de email, si se informeaza agentul de vanzari asociat printr-un task in CRM ca are de contactat telefonic clientul pentru acea problema.
Desigur, posibilitatile de customizare pe care le ofera solutiile Soft1 ERP/CRM sunt mult mai multe. Descarca si instaleaza un cont Demo chiar acum, cu un click aici: Descarca DEMO gratuit!